Jednocześnie ciągnik oprócz służenia agrobiznesowi przyda się w zapewnieniu bezpieczeństwa energetycznego regionu oraz w oczyszczaniu dróg zimą.
Ciągnik wyposażony jest w 3,9-litrowy silnik turbo z intercoolerem o mocy aż 110 koni mechanicznych, który dysponuje momentem obrotowym 430 Nm i poziomem emisji spalin Tier III. Dodatkowo udoskonalono układ chłodzenia ze sprzęgłem wiskotycznym, co pozwala oszczędzać paliwo zimą i zapobiegać przegrzaniu w upalne dni.
Silnik współpracuje z przekładnią ActiveDrive 4 (Semi-Powershift) 16×16, posiada automatyczną blokadę mechanizmu różnicowego oraz automatyczny napęd na cztery koła, co zmniejsza zużycie paliwa i pozwala wybrać optymalny tryb pracy.
Kluczową zaletą w eksploatacji będzie mocny elektromechaniczny układ hydrauliczny o wydajności 65 l/min z 3 parami wyjść hydraulicznych, który pozwala na sterowanie osprzętem o udźwigu do 5400 kg oraz łatwe sterowanie ciężkim sprzętem rolniczym z wysoka dokładność na określonej głębokości.
Przestronna kabina z regulowanym fotelem z zawieszeniem pneumatycznym, klimatyzacją i systemem audio w standardzie w połączeniu z elektrohydrauliczną dźwignią Power Shuttle do zmiany kierunku jazdy oraz wysoka ergonomia elementów sterujących pozwala operatorowi na wydajniejszą pracę i obniżenie poziomu zmęczenia.
Sprzęgło elektromechaniczne wału odbioru mocy ma trzy różne prędkości (540, 540E i 1000 obr./min), co pozwala agregować z narzędziami rolniczymi i dowolną jednostką produkcji krajowej lub zagranicznej do zbioru zrębków drzewnych do ogrzewania.